Villast lõngaks

Juba eelmisel aastal sain nakatatud ketramise pisikuga. Vahepeal on blogis küll vaikus olnud, aga see ei tähenda, et ma käsitööga üldse ei oleks tegelenud. Ikka üht ja teist ja sealhulgas ketramist olen nuusutanud.

Peenvilla lamba villa olin varem juba proovinud kedrata ja nüüd tekkis mõte, et järgmiseks väljakutseks võiks olla maalamba vill. Võtsin ühendust Merike Palmiga Taatsi talust ja leppisin kokku villaostu. Sügisene vill sai lammastelt pügatud ja sõitsingi Läänemaale. Peale toredat vastuvõttu, lammaste vaatamist, villa valimist (valituks osutusid Mustu ja Leenu vill) ja jutustamist liikusin kodu poole koos villakottidega.

Esimene uus tegevus minu jaoks oli villa pesemine, kuna otsustasin osta just pesemata villa. Minu kerge ärevus pesemise osas kadus kui olin tööga alustanud ja aru saanud, et õpetused on head ja kõik toimib. Pealegi olid Mustu ja Leenu villad nii puhtad, et 1 kilo villa hulgast suutsin leida vast 4 heinakõrt.🙂

Igal juhul sain pesemise, kuivatamise ja kraasimisega hakkama ning tulemuseks on 100 grammi kolmekordset lõnga. Kedratud ja korrutatud ikka kedervarrega.

kedratud lõng

Leave a Reply

